آینده های امیلی

متن مرتبط با «منم یکی از اون 11» در سایت آینده های امیلی نوشته شده است

منم یکی از همون انگلام

  • نیلوبلاگ

    حتی بلاگفا هم از چرت بودن نوشتهام به ستوه اومده و بعضی از پستامو نذاشته میخوره . اشکال ندااااره ... دلم میخواست یکم خالی بشم حالا ثبت شدن یا نشدنش زیاد مهم نیست . عنوان پست خورده شده هم همین بود !! + این عبارتُ زیاد شنیدیم !! هر کسی کاری برخلاف میل ِ حامعه انجام میده اصولاً بهش میگن انگل جامعهxa0. منم خیلی از این کارا انجام میدم ! اینو کاملاً با افتخار میگم !! فقط مشکل اینجاست که نمیتونم درست بودنشُ اثبات کنم ... خواستم بگم الکی و از روی احساسات برچسب انگل بودن به کسی نزنیم . شاید خیلی از کارا ر...

    ادامه مطلب