+ این عبارتُ زیاد شنیدیم !! هر کسی کاری برخلاف میل ِ حامعه انجام میده اصولاً بهش میگن انگل جامعه . منم خیلی از این کارا انجام میدم ! اینو کاملاً با افتخار میگم !! فقط مشکل اینجاست که نمیتونم درست بودنشُ اثبات کنم ... خواستم بگم الکی و از روی احساسات برچسب انگل بودن به کسی نزنیم . شاید خیلی از کارا رو درک نمیکنیم و به نظرمون اشتباهه ولی اون نمیتونه صددرصد اشتباه باشه !! شاید باید دیدمونُ اصلاح کنیم ... شاید باید به ایده های جدید فرصت بدیم ... خیلی از این اختراعات ُ کتاب ها بر اساس ایده هایی نوشته شدن که یه زمانی عجیب بودِه ...فکر نکنم حرفمو بفهمین ... منم دیگه زیاد برای اثبات کردنش تلاش نمیکنم 
ما را در سایت آینده های امیلی دنبال میکنید
برچسب: منم یکی از اون 11تام,منم یکی از اون یازده تام,منم یکی از اون یازده تام تتلو,منم يكي از اون يازده تام,منم یکی از اون ١١تام,منم یکی از اون,منم یکی از اون ۱۱تام,منم یکی از اون 11,منم یکی از اون یازده,منم یکی از اون یازده تا, نویسنده: بازدید: 17